niedziela, 1 lutego 2015

Mediowe pudełeczko

Nie ma to jak spędzić piątkowy wieczór w towarzystwie koleżanek, można  poplotkować, pośmiać się i oczywiście koniecznie zrobić coś pięknego. Tym razem robiłyśmy w przeważającej mierze pudełka i używałyśmy różnych mediów. Bardzo miło pracowało mi się w towarzystwie Izy , Agnieszki i nowo przeze mnie poznanej Ani .

Pudełeczko udało mi się zrobić (jak na mnie) w ekspresowym tempie - pomalowałam je gesso, potem użyłam maski z serduszkami, na koniec zabawy z mediami spryskałam je różową i fioletową mgiełką - cóż - sama słodycz :) Do tego kwiatki, kwiatki, kwiatki i biały motylek, który sobie przycupnął na różyczce. Pudełeczko dedykuję Izie , która nie znosi różowego koloru, żeby chociaż odrobinę przekonać ja do innych kolorów niż brązy :)





8 komentarzy:

  1. Przepiekne w moich ukochanych kolorach.WSPANIAŁA PRACA.Jestem nią zachwycona!pOzdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko z pewnością zyska uznanie u amatorki różu:)))
    Urozmaicają je kwiatki i wzór z masy .
    A pożartować zawsze można (szczególnie z różowego koloru):)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę miłego spotkania i wspólnego robótkowania - afekt piorunujący! Oczywiści w pozytywnym słowa znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie pudełko ;D świetnie je zmediowalaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też "zazdraszczam " babskiego spotkania :( a pudełko wyszło SUPEROWE !!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Uwielbiam kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie piątkowe wieczory są rewelacyjne ;)
    Pudełeczko piękne! I choć nie przepadam za zbyt dużą ilością słodkości, to mnie oczarowało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełko :)
    Pamiętam jak powstawało - miło Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)