czwartek, 23 lipca 2015

Księga gości i pudełko na koperty

Strasznie dawno mnie tu nie było, co nie znaczy, że żadne scrapowe prace nie powstawały. 
Moja największa jak dotąd gabarytowo praca to pudełko na koperty w zestawie z księgą gości, zamówiony przez przyszłą Pannę Młodą. Miało być w ecru i fiolecie - tak też zrobiłam. Z bazą do księgi gości nie miałam problemu, natomiast nie miałam pomysłu skąd wziąć spore i jednocześnie wytrzymałe pudełko. Na szczęście jest Ikea, gdzie zawsze jest mnóstwo pudełek - tym razem znalazłam tam białe i właśnie o takie mi chodziło. Pozostało jedynie je ozdobić i wyciąć równą dziurę pośrodku wieczka, w czym pomógł mi Pan Inżynier, którego zazwyczaj mam pod ręką, a że chętny do pomocy to czasami go wykorzystuję ;)

Całość kompletu powstała z papierów Galerii Papieru - Wiek niewinności. Do tego sporo kwiatków głównie w różnych odcieniach fioletu. 
Tak prezentuje się ślubny komplecik:







6 komentarzy:

  1. Fantastyczne!! Pięknie ozdobione, elegancko i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny komplet :) bardzo romantycznie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw :) Powiem Ci, że rozwiązanie z pudełkiem jest bardzo praktyczne, pamiętam jak jakiś czas temu miałam za zadanie wykonanie takiego to całość sklejałam od podstaw i duuużo zabawy z tym było :) Powiedz mi jaki mniej więcej wymiar miało to pudełko i jeśli to nie tajemnica to ile w Ikei takie kosztuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieźle się napracowałaś! Pomysł z pudełkiem jest iście racjonalizatorski Z pewnością zainteresowani byli bardzo zadowoleni:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)