środa, 16 maja 2012

Ptaki w Magicznej Kartce

Kolejne wyzwanie, z którym postanowiłam się zmierzyć, jest na blogu Magicznej Kartki. Praca musi zawierać ptasi motyw - u mnie jest to obrazek ze śpiewającymi (chyba śpiewającymi) ptaszkami. I tak powstał kolejny notesik, a tak naprawdę, to ten był pierwszym, który mi się udał. Ten zupełnie pierwszy popsułam, bo w nieodpowiednim miejscu zrobiłam dziurki, a potem nie mogła zamontować nitów. Okładka sprawia wrażenie trójwymiarowej - do jej ozdobienia użyłam sporo kosteczek dystansowych.W środku oczywiście są zmontowane karteczki, chociaż na zdjęciu zupełnie tego nie widać.
Notesik wygląda tak:




6 komentarzy:

  1. Cudowny,naprawdę.Są i ptaszki i motylki-czego chcieć więcej?Kolorystycznie też bardzo przyjemny.Podoba mi się to wiązanie z boku,fajny sposób.Życzę wygranej!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny notes.. bardzo romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny! Że też Ty zawsze wiesz ile tego dodać, żeby nie przedobrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny notes zrobiłaś Katko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny jest ! i te ptaszki :) podziwiam tym bardziej, ze jak wiesz taka kolorystyka sprawia mi najwięcej trudności. Super szycie widzę ! wyszedł swietnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie wpisuje się w wyzwanie, więc życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)