niedziela, 24 maja 2015

Pudełko - szkatułka

Pudełka, które ostatnio robiłam już trafiły w ręce obu właścicielek. Mam nadzieję, że dobrze i długo będą służyły. Samo pudełko jest z drewna i wydaje się być solidne. Pudełka najpierw pomalowałam gesso, następnie jedno potuszowałam distressem, drugie pozostało białe.
Papiery na fioletowe pudełko zostały spryskane mgiełkami - głównie fioletową, ale była też odrobina różowej. W słońcu pięknie się mienią, bo fioletowa mgiełka ma w sobie złote drobinki.
Na obu pudełkach sporo kwiatów i niezbędne moim zdaniem motylki :)

Szkatułki idealne do przechowywania skarbów, biżuterii albo czegokolwiek innego. Świetnie też sprawdzają się jako pudełeczko na prezent.











4 komentarze:

  1. I sama nie wiem, które podoba mi się bardziej :) Piękne te kompozycje kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne te szkatułki !!! Oj dziewczyno "kawał " Twojego serca w tej pięknej pracy widać .Super !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne :) przepięknie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ mi sie podobają :) Fantastycznie je zrobiłaś, aż nie mogę się napatrzeć :) i chyba ciezko by mi bylo sie zdecydować, która bardziej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)