wtorek, 10 lipca 2012

Candy i finał wymianki notesowej

Przez najbliższe 3 tygodnie, z powodu długo wyczekiwanego urlopu, na blogu nie będę zamieszczała żadnych nowych postów. W zamian ogłaszam małe Candy, które będzie trwało do 31 lipca. Wyniki ogłoszę na początku sierpnia :). Mam nadzieje, że znajdą się chętni na notesik i kilka przydasi :) Zasady ogólnie znane i przyjęte, a więc poproszę o pozostawienie pod postem komentarza oraz umieszczenie zdjęcia informującego o rozdawnictwie na swoim blogu :)





Ostatnio brałam udział  w wymianie notesowej zorganizowanej na blogu  Na Strychu. W udziale przypadł mi piękny notesik od Maji, za który bardzo dziękuję :). Zamierzam w nim notować przebieg mojej wakacyjnej wyprawy :)

A oto i notesik (wraz z drobiazgami od sklepu Na Strychu):



I jeszcze raz notesik:


72 komentarze:

  1. Łiiii zapisuję się jak zwykle :)
    Pewnie i tak nic nie wygram, ale co tam.
    Pozdrawiam cieplutko i udanego urlopu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja sie sie ustawiam w kolejce po te słodkosci :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście się zapisuję, życzę udanego wypoczynku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji życzę :) i dołączam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku.. już raz zachwycałam się tym notesikiem.. więc chętnie napiszę jeszcze raz, że jest przepiękny!!!
    Wierzę w swoje urodzinowe szczęście (bo mam urodziny 2 sierpnia) więc skoro losowanie, to na pewno padnie na mnie!! :D
    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. ...i ja chętnie przygarnę te cukiereczki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie ustawię się w kolejce do candy...super notesik przypadł Ci w wymiance...

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez chetnie przygarne notesik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny notesik , z przyjemnością zostałabym jego właścicielką :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny ten notesik, grzecznie ustawiam się w kolejce i mam nadzieję że uda mi się go wylosować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny notes!
    A na candy z chęcią się zapisuję :)
    Udanego urlopu!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja się ustawiam w kolejeczce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też jestem chętna zaopiekować się takim pięknym notesikiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również bardzo chętnie przygarnę ten śliczny notesik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja się zgłaszam po te cudeńka:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam :) Życzę spokojnego, ciepłego wypoczynku
    Z przyjemnością dołączam do zabawy
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się i ja!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozgoszczę się w kolejce i jednocześnie zapraszam na moje candy: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapomniałam dodać, że banerek tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale słodkości :) Zapisuję się i niecierpliwie czekam na wyniki :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny notesik, zapisuje się oczywiście :) zapraszam na moje candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Również ustawiam się po te słodkości:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się z wielką chęcią na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo proszę maszynę losującą,żeby wzięła pod uwagę,że ten cudny notesik jest mi pilnie potrzebny.Nazbierało mi się mnóstwo spraw wymagających uporządkowania.A najgorsze jest to,że jak nie wygram tego pięknego notesika,będę musiała zrobić sobie sama!:)))Pozdrawiam i buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też się z chęcią zapiszę na takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A mnie przypadł w udziale Twój cudny notesik wakacyjny w wymianie stryszkowej. Nie wiem czy dobierali nas w pary czy zbieg okoliczności w każdym razie jest cudny, prawdziwie wakacyjny i w ogóle zachwycam się!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję,ze swietnie wypoczywasz!

    Urlop przede mna...a jak by sie rozpczął słodko od cukierków to byłoby super. Zeby wygrac trzeba grac, wiec zgłaszam sie

    pozdrawiam pół-nocnie

    OdpowiedzUsuń
  28. i ja się z chęcią zapiszę:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj przydał by mi się wypoczynek gdzieś na słonecznej plaży
    pod palmą .Ustawiam się w kolejce .
    Pozdrawiam Mili

    OdpowiedzUsuń
  30. Podziwiam osoby robiące takie cudne notesiki, to dla mnie za trudne, może uda mi się taki od Ciebie zdobyć.
    Zapisuję się;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudny notesik, ustawiam się więc w kolejeczce:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również ustawię się w kolejeczce :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  33. zapisuję się na candy i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. zapisuje sie :))

    banerek u mnie na blogu www.dziewczynaaraba.blogspot.com
    email: kingabojanska@hotmail.com

    obserwuje jako kingabojanska
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. życzę udanego urlopu i dołączam do udziału w zabawie
    zapraszam do mnie
    wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiście zapisuję się :-) Banerek na blogu http://beciahafciki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wchodzę do gry po takie przydasie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam i zapisuje sie jak mozna.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapiuję się;)
    Świetne nagrody:0
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapisuję się :).
    Info tutaj: http://przy-kominku.blog.onet.pl/Shabby-Chic,2,ID480977737,n
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. ależ mam ochotę na ten notesik! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. o! I ja również z miłą chęcią skuszę się na ten notesik i przydasie:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. piękne :) świetny notesik i świetne przydasie :) zgłaszam się :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. w szczęście wierzyć warto wiec się zapisuję ... a nóż do mnie się ono uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też się chętnie ustawię w tej długiej kolejce :)))

    OdpowiedzUsuń
  46. chętnie przygarnęła bym takie słodkości...

    OdpowiedzUsuń
  47. Z miłą chęcią ustawiam się po słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Oczywiscie ze sie zapisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. piękny notes. Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapisuje się :) ja-artystyczne.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. To ja również ustawiam się w kolejce po tak piękny notesik :)

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja dołączę się do tej kolejki :))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Dopisuję się do kolejki :) Notes jest cudowny !!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudny notesik i przydasie też fajne :) Chętnie staję w kolejce, banerek też jest http://arteglazejowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam ja nowa i raczkująca ,ale również się dopisuję

    OdpowiedzUsuń
  57. Same cudowności to i ja dopisuję się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja chętnie sie zapiszę:) Śliczny notesik dostałas!:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Życzę udanego urlopu :)

    Zapisuję się na candy, z wielką chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Z przyjemnością się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwacja blogu włączona.
    Obserwuję blog jako: Alicja M.

    Baner już umieszczony na blogu (po lewej stronie):
    http://my-shinning.blogspot.com

    Mail: alicja.mw.net@gmail.com

    Pozdrawiam i zapraszam na mój pierwszy konkurs Candy:
    http://my-shinning.blogspot.com/2012/07/my-shinning-candy-01.html

    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  62. Przecudny jest ten notesik! :) Bardzo lubię taki klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Notes jest cudny i jeszcze w moich ulubionych brązach :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ostatni dzwonek na zapisy - więc staję w ogonku i zapraszam na małe candy do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny notes, ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja również! Banerek wisi tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. Jakie śliczne:) I ja stanę w kolejce po Twój notesik:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)