niedziela, 1 lipca 2012

Kartkowo




Kartka, którą dzisiaj pokazuję, powstała ponad miesiąc temu, ale w końcu doczekała się prezentacji :) Nauczona na warsztatach, że kartki przestrzenne prezentują się o niebo lepiej, użyłam do jej stworzenia sporej ilości kosteczek dystansowych. Później było troszkę problemów z włożeniem kartki do koperty, ale na szczęście, udało się :) Poza tym, tym razem nie użyłam gotowych kwiatków, a pracowicie wycinałam je z papieru. Do całości dodałam trochę perełek w płynie, bez których coraz częściej jest mi trudno się obejść :)
Całość prezentuje się tak:





Również jakiś czas temu poprosiłam Asię, która tworzy cudowne rzeczy z filcu, o zrobienie małego, koniecznie różowego kotka dla dziecka znajomych. Asia spisała się rewelacyjnie. Do tego przysłała mi również przepiękne kolczyki filcowe i wycinanki, które bardzo lubię. Zobaczcie, jakie piękne rzeczy stworzyła:








4 komentarze:

  1. Kartka naprawdę urocza!Efekt wycinanych kwiatków jest niesamowity,szkoda że jestem na to za leniwa.
    Prezenty dostałaś cudne,kiedy zobaczę nowe kolczyki?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna kartka:-) podziwiam cie za wycinanie kwiatkow, ja z lenistwa wycinam roznego rodzaju narzedziami. Zapraszam na papierowe slodkosci:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka śliczna jak zawsze. Powinnaś zamieszczać jeszcze fotki zrobione pod kątem, wtedy lepiej byłoby widać jej wielowymiarowość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, kotek :)
    A ja tylko chciałam napisać, że Twoja kartka jest świetna - a te wycinane kwiatki.. Musiałaś się nieźle napracować!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)