sobota, 23 czerwca 2012

Wymiana notesowo-zakładkowa "Na Strychu"

Jakiś czas temu brałam udział w wymianie tagowej zorganizowanej przez sklep Na strychu. Zabawa bardzo mi się spodobała więc i teraz korzystam z okazji i biorę udział w kolejnej wymianie. Tym razem należy zrobić notes i zakładkę o tematyce letniej. Szczegóły są tutaj. Jest jeszcze troszkę czasu, więc zachęcam do robienia notesików :)
Mój notes powstał z letnich - plażowych papierów The ScrapCake. Przeleżały u mnie spory kawałek czasu, wprawdzie bardzo mi się ta kolekcja podoba, ale jakoś nie miałam okazji żeby ją wcześniej użyć. 

Późna godzina nie nastraj do pisania długich postów - oczy same się zamykają :) Pozostaje więc tylko zamieścić zdjęcia notesu i zakładki, mam nadzieję, że spodobają się osobie, której przypadną w udziale.








8 komentarzy:

  1. cudo!!! nawet nie pytaj czy się spodoba, bo Twoje notesy zawsze robią furorę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny,letni,nastrojowy notes.Z pewnością kogoś uszczęśliwisz.Dobór papierów znakomity!
    Zawsze mnie rozśmiesza ten krab z uniesionymi brwiami.
    A ja nic nie zrobię,bo utknęłam w decoupage.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notes! Kocham tę kolekcję TSC i też mam ją aktualnie na warsztacie :)
    PS Do zobaczenia w Wawie, musimy mieć CZYTELNE identyfikatory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny notes!! z zakladkami tworzy super komplet:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw! Naprawdę letni klimat, papiery idealnie pasują do tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy notes, podziwiam cierpliwosć.Piękne prace,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarówno notes jak i zakładki cudne :) Wakacyjne szaleństwo normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny notes! Cudeńko istne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)