poniedziałek, 23 maja 2011

Album

Album jest zrobiony z filtrów do kawy, oczywiście nie jest to mój pomysł. Został zaczerpnięty od Mirabeel - na swojej stronie umieściła kurs właśnie na taki album : http://scrapbooking-mirabeel.blogspot.com/search/label/kurs-album%20na%20bazie%20filtr%C3%B3w?zx=de01ecf320befa1b

Album jest dosyć łatwy do zrobienia, trzeba tylko dokładnie odrysować kształt filtra na papierze, wyciąć i wszystko poprzyklejać. Jednocześnie jest pracochłonny, ponieważ jest sporo powierzchni do ozdobienia. Swój album zrobiłam z 5 filtrów, w każdej kieszonce jest tag ze zdjęciami mojej chrześnicy.
Cały album spięłam metalowymi kółeczkami. Do tego papierowe kwiatki, akrylowe kropki, wstążki, guziki. Album jest w tonacji żółtej i fioletowej - wprawdzie nie są to moje ulubione kolory, ale chyba nie wyszło najgorzej :)

Całość wygląda tak:












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)