wtorek, 24 maja 2011

Cukierkowy rożek

Przeglądając różne blogi scrapbookingowe, natrafiłam na wyzwanie, które bardzo mi się spodobało. Należało zrobić rożek wg kursu Mirabeel (http://lemonadechallenges.blogspot.com/2011/05/lemonade-challenge-19-napeniamy-rog.html). Wydawało mi  się, że rożek jest bardzo łatwy do zrobienia, ale zdecydowanie łatwiej przylepia mi się ozdoby do płaskich elementów :)

Rożek powstał z papieru Lemonade, do tego kilka ozdób - papierowe kwiatki, krople akrylowe, motylki potraktowane glimmer mist. Wszystko w tonacji brązu i niebieskiego.

Rożek napełniłam cukierkami, już jest zamówiony jako prezent imieninowy - zamiast kwiatka :)

Rożek wygląda tak: (nie mogłam się zdecydować, które zdjęcie wstawić, więc jest ich kilka, były robione dzisiaj w godzinach bardzo porannych czyli o 6.30).






2 komentarze:

  1. ZDOLNIACHA:)
    PS:Kiedy nas w końcu odwiedzisz?(Alina)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo efektowny rożek!! Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)