poniedziałek, 19 grudnia 2011

Świąteczna wymianka u ZUzanny :)

W tym roku po raz pierwsze zdecydowałam się wziąć udział w wymiankach, trochę się bałam, ale teraz już wiem, że to fajna i bardzo sympatyczna zabawa :)
Teraz do rzeczy. W wymiance u ZUzanny nie było typowych par, a ciąg wymiankowy - dzięki czemu, wiedziałyśmy do kogo wysyłamy paczuszkę (co jest oczywiste), ale nie wiedziałyśmy od kogo dostaniemy swój prezencik. Do mnie paczuszka doszła zaskakująco szybko, a bardzo zdolna Ula http://bizuteriasutasz.blogspot.com  swoimi zdolnymi rączkami przygotowała dla mnie przepiękne kolczyki wykonane metodą sutaszu. Bardzo, ale to bardzo mi się podobają. Raz jeszcze dziękuję :) Oprócz tego wysłała mnóstwo innych słodkości.
Na zdjęciu jest wszystko, to co dostałam od Uli:


Niestety moje zdjęcie nie oddaje tego, jak piękne są kolczyki, są pięknie kolorowe, czego tu nie widać :( Ale można je również obejrzeć na blogu Uli.




Ja swoją paczuszkę przygotowałam dla Ecili http://cartolina-style.blogspot.com/

Oto co przygotowałam:

1) Zakładkę:





2) Notesik - maleństwo z samoprzylepnymi karteczkami:








3) Trochę większy notesik z 2 przepisami w środku:






Oraz garść przydasi i słodkości, nie wszystkie są na zdjęciu, bo coś jeszcze dorzuciłam, a już nie miałam aparatu, bo sobie pojechał.....więc jest to co jest:)




5 komentarzy:

  1. Piękna wymianka ! A ja zapraszam na candy (tajemniczo - urodzinowe) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne otrzymałaś prezenty w wymiance , sliczne wysłałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudności... zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy dostałaś i wysłałaś, a notesik jest cudowny:):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)