niedziela, 9 grudnia 2012

Kartek świątecznych ciąg dalszy i klimtowy wisiorek

Produkcja kartek świątecznych przybrała na sile :) To już właściwie ostatnie chwile, bo już niedługo należy je wysyłać, a znając pocztę polską i tak kartki dojdą po świętach :)

Moje kartki są dosyć proste, brak tu nadmiaru ozdobników, ale właśnie takie mi się podobają. Do ich zrobienia użyłam pięknego stempelka i tuszu w złotym kolorze. Wszystkie kartki są przestrzenne dzięki kosteczkom 3D.

Napisy świąteczne pochodzą z blogu jolagg , która tworzy przepiękne napisy, nie tylko świąteczne :)








W zeszłą sobotę w towarzystwie niezastąpionej Umbrelli wybrałam się do Manufabricum. Zapisałyśmy się na warsztaty robienie biżuterii. W przedświątecznej gonitwie to miła odskocznia od wszelkich świątecznych tematów i spraw. Robiłyśmy wisiorki, pierścionki, kolczyki, co kto chciał. Ja zrobiłam dwa wisiorki i pierścionek. Na razie prezentuję tylko wisiorek, dwie pozostałe sztuki mojej bezcennej biżuterii są u Umbrelli :) A tak poza tym polecam warsztaty w Manufabricum, atmosfera jest fantastyczna głównie dzięki właścicielce i twórczyni tego miejsca - Ani - Wolfann.
Do stworzenia wisiorka użyłam obrazka przedstawiającego dzieło Klimta (uwielbiam jego obrazy).
Wisiorek wygląda tak:





5 komentarzy:

  1. Poczta zapewnia, że przesyłki krajowe nadane do 17 grudnia dotrą przed świętami :) Więc może i Twoje piękne kartki dadzą radę!
    Wisiorek fajny, też lubię Klimta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię takie "nienachalne" kartki. Twoje wyszły przepięknie, na pewno uradują osoby, do których je wyślesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki cudowne!A wisiorek rewelacyjny...uroczy motyw!

    Ślę grudniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak,tak,dzięki wykrojnikom pięknie wszystko się udaje.Stempelek okazuje się zjawiskowy.
    Biżuteria spoczywa bezpiecznie w sejfie:)
    Tymczasem możesz zaszpanować pięknym Klimtem:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny wisiorek :)
    Kartki sa sliczne, stempelek i napis od Joli bardzo mi se podobaja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)