sobota, 26 lutego 2011

Album

Album zrobiony przeze mnie niedawno - na prezent. Jak do tej pory, jego zrobienie zajęło mi najwięcej czasu.
Tak wygląda okładka albumu:





Niebieski i brązowe kwiatki zrobiłam sama, na podstawie kursu, znalezionego w internecie (niestety nie wiem, czy uda mi się odnaleźć tę stronkę). Kwiatki robi się bardzo łatwo, wystarczy mieć dziurkacz w kształcie kwiatka, kolorowy papier i klej. Za środeczki posłużyły mi koraliki, ale można je również zrobić z papieru, cekina itp.

Środek albumu wygląda tak:







W albumie nie ma zbyt wielu ozdób, chciałam żeby w miarę dobrze się zamykał, co oczywiście i tak się nie udało.
Mam nadzieję, że obdarowanej osobie spodoba się ...i oglądającym tego bloga również ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)