czwartek, 30 czerwca 2011

Kartka

Tytuły moich postów nie są oryginalne.....ale kartka to kartka. Ta może być urodzinowa, imieninowa... Do jej zrobienia użyłam starej, może zabrzmi lepiej - nieaktualnej - gazety, czeskiej zresztą. Gazetę troszkę postarzyłam, używając nożyczek i tuszu distress. Napis "sto lat" powstał dzięki nowym stempelkom, które to kupiłam w promocyjnej cenie na zlocie scrapbooking. Kartkę ozdobiłam żółtymi słonecznikami, pomarańczowymi różyczkami i pięknym, robionym na szydełku, kwiatkiem. Do kompletu postanowiłam zrobić zakładkę, ale dotychczas zrobiłam tylko bazę. Zakładka również będzie w kolorze pomarańczowym i na pewno będzie pasowała do Kartki. Ale to już temat na kolejny, nowy post.


.

2 komentarze:

  1. Katko, pięknie wyszła Ci ta kartka! Zachęciłaś mnie do wykorzystania gazety.
    Serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko, oczywiście pomysł z gazetą znalazłam na jakiś blogu - niestety nie pamiętam na jakim, ale uważam, że jest naprawdę fajny :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)