środa, 22 czerwca 2011

Zakupy

Nadszedł czas, żebym pochwaliła się swoimi pięknymi i niezwykle przydatnymi zakupami, których to dokonałam na Zlocie Scrapbookingu w Warszawie, 18 czerwca. Wszystkie stoiska bardzo mi się podobały, było mnóstwo pięknych przydasi, a oczy rozbiegały się dookoła głowy i nie wiedziałam, gdzie mam patrzeć. Z zakupami musiałam się ograniczyć, gdybym jednak miała możliwości, kupiłabym wszystko - bo wszystko było równie cudne.
Zakupów dokonywałam w takiej gorączce, że dopiero po powrocie do domu zobaczyłam w papierowych torbach, że oprócz zakupów, dostałam kilka gratisów. A to ołówek i notesik ze sklepu Na Strychu, a to przypinka z babeczką - symbol- znak "The ScrapeCake", gratisowe papierki, kupon rabatowy na zakupy, torebeczkę z małymi przydasiami i lizakiem :).
Moje skarby zakupowe prezentują się tak:



To słodka przypinka "The ScrapeCake":

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)