poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Kartkowo - wyzwaniowo

Ostatnio koleżanka poprosiła mnie o zrobienie kartek z okazji chrzcin. Dzisiaj chciałam pokazać jedną z nich, a jednocześnie zgłosić ją na wyzwanie na blogu Pomorskie Craftuje. Kartki nie robiłam "pod wyzwanie", ale po przeczytaniu wytycznych stwierdziłam, że pasuje jak ulał. Praca na wyzwanie musi mieć odpowiednią paletę kolorystyczną, można użyć 3 z 4 podanych kolorów. W mojej pracy są 3 z wymaganych barw czyli jasnoróżowe tło i różowe różyczki, niebieska rozetka (lub jak ktoś woli - serwetka), oraz zielony listek.

Kartka prezentuje się tak:


2 komentarze:

  1. fajnie wyszło :) delikatnie i pastelowo :) moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O!Motylki na chrzest też pasują!!!Uff,całe szczęście:)))Słodka karteczka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)