niedziela, 23 września 2012

Męska kartka urodzinowa

W ciągu tygodnia trudno jest mi się zabrać za scrapowanie, ale dzięki temu, że we wtorek umówiłam się z Izą na spotkanie - scrapowo-ploteczkowe, udało mi się zrobić karteczkę. Kartki dla mężczyzn są karteczkami trudnymi i ciężko znaleźć mi na nie fajne pomysły. Ale jak trzeba to trzeba :) 
Ta jest w tonacji niebiesko - brązowej. Do jej zrobienia użyłam również niezawodnych elementów z Wycinanki - tym razem były to m.in kieliszki i butelka oraz juty, którą ostatnio bardzo polubiłam i bardzo często jej używam. Kartka jest przestrzenna dzięki użyciu kosteczek 3D.

Zdjęcia są autorstwa Izy, bo ja wprawdzie wzięłam ze sobą aparat, ale nie naładowałam akumulatorków:)






5 komentarzy:

  1. z tymi facetami to zawsze jest problem ;D karta wyszła Ci idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak teraz patrzę,ze to prawdziwie męska kartka:)
    To był pracowity wieczór,zrobiłaś nie tylko kartkę,ale dużą część mojego notesu.Owocne spotkanie,oby częściej!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! Ja zawsze mam problem z męskimi kartkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, kartka dla mężczyzny to ciężki temat, ale jak widać Ty świetnie sobie poradziłaś!
    P.S. Jeśli chodzi o zdjęcia, to chyba nie przywożę aż tyle :) Z dwóch aparatów po 10 dniach mieliśmy 'jedynie' niecałe 2000. Ja w ogóle migam się od robienia zdjęć jak tylko mogę, bo nie czuję się w tym mocna :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha, Kasiu, jeśli chodzi o cukinię to nie mam żadnego przepisu. Kupiłam dzisiaj, więc jutro postaram się zapakować w słoiki. Tak jak pomidory i paprykę, planuję zrobić ją w 'sosie własnym' - na dno garnka dam trochę oliwy, zagotuję krótko bez żadnych przypraw i gorącą przełożę do słoików. Nie lubię zalew octowych, więc zależy mi na tym, żeby warzywa były bez dodatków. Używam potem do zapiekanek, sosów i zup :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)