niedziela, 17 lutego 2013

Kartki urodzinowe, kartki imieninowe.

Jako że od świąt jestem szczęśliwą posiadaczką maszynki big shot, moje najnowsze kartki zrobiłam w całości z różnych wykrojników. Nie wszystkie wykrojniki są moje, ale od czegóż są koleżanki :) Bazę do kartki wycięłam dzięki wykrojnikom Izy - jest nietypowa, ma naprawdę ciekawy kształt i jest nieco mniejsza od tradycyjnych prostokątnych kartek. Do tego kwiatki, motylki i listki, również wycięte wykrojnikami. Kwiatki spięte są ćwiekiem. Kartki są przestrzenne, dzięki użyciu kostek dystansowych. Do ozdoby dodałam jeszcze tylko na jednej kartce perełki w płynie, a na drugiej perełki samoprzylepne (perełki w płynie są na ukończeniu i jakoś prawie już nic z tubki wycisnąć nie mogę).
Kartki są uniwersalne, można je wręczyć czy to z okazji urodzin, czy to imienin, czy to ślubów.












Ostatnio moja druga połówka, niestety beze mnie, była w Paryżu. Do samego miasta jakoś specjalnie mnie nie ciągnie, chociaż, kto wie...
Wiem jednak, że w paryskich księgarniach jest mnóstwo, całe półki i działy, dotyczące wszelakich robótek ręcznych. Lwia część jest poświęcona scrapbookingowi. I pochwalę się, co przyjechało do mnie w prezencie i z czego mogę czerpać swoje inspiracje. Nie ukrywam, że byłam mile zaskoczona ilością książek, które dostałam. Oglądając je, zastanawiam się jednak, kto jako pierwszy wpadł na pomysł zrobienia konkretnej rzeczy. Czy jakaś polska scraperka, czy może jednak pomysł przyszedł zza granicy?






5 komentarzy:

  1. Kartki z udziałem wykrojników są o niebo ciekawsze!Można robić niezliczoną ilość warstw.Do tego motylki i sukces murowany!
    Książki dostałaś??? O to teraz zarzucisz nas super pomysłami na karteczki i nie tylko.Nie mogę sie doczekać:) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam sie na tej technice tworzenia ale to nie znaczy, ze nie moge pochwalic Twoich pieknych karteczek, sa piękne!:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki :)
    Jaki to kwiatek (wykrojnik) na pierwszej kartkce? cudna ta stokrotka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Że tak brzydko powiem, ależ się obłowiłaś po tym wyjeździe! :) Ciekawe, jakie inspiracje TY z nich wyciągniesz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki muszą być bardzo ciekawe, a kartki prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)