czwartek, 23 maja 2013

Kartka z okazji Dnia Dziecka i kartka imieninowa

Dawno na blogu nie umieszczałam scrapowej pracy. Czasami tak bywa - brak czasu w połączeniu z różnymi innymi wydarzeniami nie pozwoliły mi na spokojne lepienie kartek czy innych papierowych tworów. W planie mam zrobienie powyjazdowego albumu - już poczyniłam pierwszy krok - zaniosłam zdjęcia do wywołania :) Gdyby nie koleżanki, które zamówiły u mnie kartki, nie miałabym co zamieścić na blogu. A dzięki nim, powstały dwie karteczki. Jedna z okazji dnia dziecka, a druga na popularne imieniny. Obie przestrzenne, dzięki użyciu moich ulubionych kosteczek 3D.
Karteczki prezentują się tak:






6 komentarzy:

  1. Sama słodycz!Pierwsza retro-urocza,a druga taka moja:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne obie :) Fajnie ,że wreszcie się odezwałaś .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są! Takie kolorowe i radosne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że są takie koleżanki, przynajmniej kurzem nie obrastasz :) A na album czekam z niecierpliwością!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)