poniedziałek, 6 stycznia 2014

Notesik

Kolekcja papierów UHK Gallery My Dear Watson troszeczkę sobie poczekała w mojej szafce z papierami - wprawdzie bardzo mi się podoba, ale dopiero teraz nadszedł jej właściwy czas. Notesik powstał niemalże wyłącznie z tych papierów - innych dodatków jak na lekarstwo - tylko 2 rodzaje taśmy ozdobnej, koronka i sznureczek. Bardzo lubię takie kolekcje, które właściwie nie potrzebują niczego innego :)








Chciałam się jeszcze pochwalić świąteczną karteczką, którą dostałam od  Asi . Jest malutka, ze śliczną filcową gwiazdeczką, którą można zawiesić jako ozdobę choinkową. Dziękuję Asiu :)







6 komentarzy:

  1. Super notesik :)
    Ta kolecja papierów jest fantastyczna! Teraz będę z niej korzystać przy kartkach dla babć i dziadków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny notesik!Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowo.Ciepło na sercu!
    Pozdrawiam serdecznie-Peninia♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od wakacji bardzo lubię te papiery! Można z ich udziałem wiele zdziałać.Prawdziwie męski ten notesik.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny notesik :D mnie kupienie watsona kusi od dawna :D a takie prace jak Twoja przekonują mnie coraz bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma za co :) A notes idealny dla jakiegoś zamyślonego detektywa :) choć nie tylko!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)