wtorek, 9 października 2012

Kartka imieninowa

Najnowsza kartka imieninowa powstała z papierów noszących nazwę Love Songs z CraftHouse. Bardzo podobają mi się  kolory tych papierów - wrzos, szarość, brąz - ale wszystko delikatne i rozjaśnione. Ostatnio jakoś mi trudno obejść się bez koronek - więc wszędzie je dodaję. Nie inaczej stało się i w najnowszej kartce. Dodałam 2 bawełniane koronki - kremową i brązową. Do tego motylki, moje prawie ulubione :) Perełki w płynie dopełniły całości. A główny motyw stanowi piękny (wg mnie oczywiście) stempelek - dmuchawiec. Na zdjęciu nie widać tego zbyt dobrze, ale dmuchawiec jest w złotym kolorze. Zdjęcia autorstwa Agnieszki , zajrzyjcie na jej blog i zobaczcie jakie robi piękne pierniczki.

A to moja karteczka:








8 komentarzy:

  1. Urocza karteczka. Bardzo mi się podoba:) Śliczna!
    Ślę barwne październikowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dmuchawiec rzeczywiście śliczny! Kartka delikatna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka naprawdę cudna, niestety zdjęcia nie potrafią oddać tego w 100 %. Jeszcze raz bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy bym nie zgadła,że to stempel!Przepiękny,chociaż nie z wykrojnika:))))Całość śliczna,ale jak się używa motylki i koronki to efekt murowany:))Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny ten dmuchawiec!!! Choruję na taki stempel - może kiedyś sobie go kupię :)
    Kartka świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka a dmuchawiec i koronki dodają jej delikatności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna karteczka :) ten dmuchawiec faktycznie cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)