poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Kartka ślubna z pudełeczkiem

W świąteczny wieczór, zasiadłam do robienia kartki ślubnej i pudełeczka. Tak się rozpędziłam, że zrobiłam jeszcze 2 zakładki i kartkę na komunię.
Póki co pochwlę się kartką, pudełeczkiem i jedną zakładką.

Kartka ślubna powstała z papieru Latarnia Morska, w moim ulubionym - niebieskim kolorze. Z ciekawych elementów użytch przeze mnie mogę wymienić motylki z Wycinanki, które udoskonaliłam glimmer mist - oczywiście w moim ulubionym, intensywnym niebieskim kolorze, z odrobinkami złota, czego niestety na zdjęciach nie widać. Do tego piękna koronka również intensywnie niebieska. Poza tym perełki, kwiatki, krople akrylowe.
Zdjęcia kartki ślubnej, pudełeczka i zakładki są autorstwa mojej siostry.

Kartka i pudełeczko wyglądają tak: (zdjęć, jest sporo, bo nie mogłam się zdecydować, które wstawić)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)