niedziela, 1 grudnia 2013

Choinka

Ostatnio bardzo intensywnie spotykam się ze scrapującymi koleżankami - każdy piątkowy wieczór to spotkanie u którejś w domu i oczywiście, robienie przeróżnych rzeczy. Jakiś czas temu - bo oczywiście, jestem spóźniona w dodawaniu postów - robiłyśmy choineczkę ze stożka styropianowego. Nie tylko pomysł, ale również cała walizka niezbędnych dodatków przyjechała wraz z KitiW
Zrobienie choineczki nie było aż tak trudnym zadaniem, jak mi się wydawało - chociaż dosyć pracochłonnym. Najpierw oklejałyśmy ją materiałem, potem w ruch poszła gaza, gel medium, gesso, szpileczki, perełki, kwiatki i inne pasmanteryjne dodatki. Na koniec - srebrna farbka. Miałam ambicję zrobić na prezenty kilka takich choineczek, ale widzę już, że to raczej nierealne - czas biegnie szybko, a wolnych wieczorów - jak na lekarstwo. 
Tego wieczoru powstały choineczki - używałyśmy dokładnie tych samych materiałów, ale każda choineczka oczywiście była inna i każda przepiękna - moim zdaniem oczywiście :)

Moja prezentuje się tak:


 
 


9 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)