sobota, 23 lipca 2011

Urodzinowa kartka i zakładka

Jeszcze przed swoim wyjazdem urlopowym zrobiłam kilka prac, ale nie mogłam ich wstawić na bloga wcześniej niż kartki trafiły w ręce solenizantów - bo nie byłoby wtedy niespodzianki.

Ta kartka powstała z kompletu papierów, więc łatwo było wszystko ze sobą połączyć. Wszystkie dodatki w pastelowych kolorach pięknie do siebie pasowały. Sama zrobiłam kwiatki, środki tych kwiatków wypełniłam jeszcze dosyć nieumiejętnie tzw. perełkami w płynie. Zamiast perełek wyszły placuszki :) Ale cóż.....pierwsze koty za płoty. Część elementów kartki przylepiłam na kosteczkę dystansową, dzięki czemu kartka zyskała na urodzie :)

Tak się rozpędziłam w pracy, że do kompletu zrobiłam zakładkę.

Całość wygląda tak (zdjęcia są autorstwa mojej siostry):








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)